Kom werken bij Zandkasteel
Functies Zandkasteel Amsterdam
Bij interesse mail je CV en motivatie naar reception@zandkasteelamsterdam.nl.
Receptionist Zandkasteel Amsterdam (functie Community manager staat verderop in dit artikel)
Wat ga je doen?
Als receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze huurders en bezoekers. Je verwelkomt ze met een glimlach en zorgt ervoor dat ze zich direct thuis voelen. Naast het beantwoorden van de telefoon en het verzorgen van de inkomende en uitgaande post, ben jij verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen en het opstellen van communicatie uitingen. Het gebouw waarin je komt te werken is gloednieuw en biedt tal van mogelijkheden. Je werkt op de eerste twee verdiepingen, waar we kantoren, vergaderruimtes, flexibele werkplekken en horeca aanbieden. Als receptionist heb je dus veel contact met huurders en gasten. Daarom is het belangrijk dat je enthousiast, flexibel en communicatief vaardig bent. Maar dat is nog niet alles! We zoeken namelijk ook iemand die wil doorgroeien en initiatief durft te nemen met het opzetten van deze nieuwe locatie. Hierbij kun je denken aan het inrichten van toegangscontrole systemen, communicatie met huurders, eerste “kinderziektes” oplossen, etc. Een mooie kans om jezelf verder te ontwikkelen!
Wat we jou bieden?
Een uitdagende en veelzijdige functie als receptionist, waarbij je veel contact hebt met huurders en gasten
De mogelijkheid om door te groeien naar de functie van communitymanager
Een gloednieuw gebouw met tal van mogelijkheden en activiteiten
Een gezellig en dynamisch team van collega’s
Wie wij zoeken?
Een ervaren receptionist met een representatieve uitstraling
Iemand met een hands-on mentaliteit en flexibele instelling
Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding
Een persoon die het leuk vindt om evenementen te organiseren en communicatie-uitingen op te stellen
Iemand die ambitie heeft om door te groeien
Iemand die bekend is met de stad
Iemand die extravert, open en positieve persoonlijkheid heeft
Iemand die kleine facilitaire zaken kan oplossen
Host voor de vergaderzalen
Een persoon die tours (rondleidingen) kan geven
Iemand die de klachtenafhandeling doet
Meer informatie
De werktijden zijn tussen 08:00 en 18:00 uur.
Vaardigheden
Opleiding minimaal MBO-niveau
Vloeiend in Nederlands en Engels
Liefst 1 jaar receptie ervaring
*****************
Community Manager Zandkasteel Amsterdam
De rol van de community manager is afwisselend en uitdagend. Wij willen dat de community manager het gebouw, alle huurders en bezoekers behandelen alsof het hun eigen bedrijf is. De community manager pakt alle dagelijkse werkzaamheden op om optimaal klanttevredenheid te borgen. Wij stellen de community manager in staat om zelf beslissingen te nemen en de huurders volledig te ontzorgen want hun succes is ook ons succes.
Wat maakt een geweldige CM:
Enthousiast, positief, vrolijk, gemotiveerd en energiek
Veerkrachtig: houdt van uitdagingen en past zich aan veranderingen
Invloedrijk: zelfverzekerd en benaderbaar, goede relaties met klanten opbouwen
Trots: oog voor detail, neemt de verantwoordelijkheid voor het naleven van de hoge verwachtingen en kwaliteit
Hands on, proactief, zelf problemen kunnen oplossen
Taken:
Eerste aanspreek punt voor alle huurders
Ervoor zorgen dat de algemene ruimtes: business club, pantries en meetings rooms altijd schoon en strak zijn
Kleine facilitaire problemen oplossen
Maintenance requests coördineren
Schoonmaak aansturen
Klachtenafhandeling
Meeting Room reserveringen aannemen, verwerken, offertes sturen
Rondleidingen doen (memberships & walk-ins)
Community Events organiseren (vb. Pasen, zomer BBQ, Sinterklaas, kerstontbijt, events rondom sport vb WK, Olympische spelen, etc.)
Administratie: Brivo, sleutel registratie, parking
Coordinator BHV
Vaardigheden
Opleiding minimaal HBO-niveau
Vloeiend in Nederlands en Engels
Liefst minimaal 3 jaar receptie/facility ervaring
Bij interesse mail je CV en motivatie naar reception@zandkasteelamsterdam.nl