Kom werken bij Zandkasteel

Functies Zandkasteel Amsterdam

Bij interesse mail je CV en motivatie naar reception@zandkasteelamsterdam.nl


Receptionist Zandkasteel Amsterdam (functie Community manager staat verderop in dit artikel)


Wat ga je doen? 

Als receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze huurders en bezoekers. Je verwelkomt ze met een glimlach en zorgt ervoor dat ze zich direct thuis voelen. Naast het beantwoorden van de telefoon en het verzorgen van de inkomende en uitgaande post, ben jij verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen en het opstellen van communicatie uitingen. Het gebouw waarin je komt te werken is gloednieuw en biedt tal van mogelijkheden. Je werkt op de eerste twee verdiepingen, waar we kantoren, vergaderruimtes, flexibele werkplekken en horeca aanbieden. Als receptionist heb je dus veel contact met huurders en gasten. Daarom is het belangrijk dat je enthousiast, flexibel en communicatief vaardig bent. Maar dat is nog niet alles! We zoeken namelijk ook iemand die wil doorgroeien en initiatief durft te nemen met het opzetten van deze nieuwe locatie. Hierbij kun je denken aan het inrichten van toegangscontrole systemen, communicatie met huurders, eerste “kinderziektes” oplossen, etc. Een mooie kans om jezelf verder te ontwikkelen!

 Wat we jou bieden?

  • Een uitdagende en veelzijdige functie als receptionist, waarbij je veel contact hebt met huurders en gasten

  • De mogelijkheid om door te groeien naar de functie van communitymanager

  • Een gloednieuw gebouw met tal van mogelijkheden en activiteiten

  • Een gezellig en dynamisch team van collega’s

 Wie wij zoeken?

  • Een ervaren receptionist met een representatieve uitstraling

  • Iemand met een hands-on mentaliteit en flexibele instelling

  • Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding

  • Een persoon die het leuk vindt om evenementen te organiseren en communicatie-uitingen op te stellen

  • Iemand die ambitie heeft om door te groeien

  • Iemand die bekend is met de stad

  • Iemand die extravert, open en positieve persoonlijkheid heeft

  • ­­Iemand die kleine facilitaire zaken kan oplossen

  • Host voor de vergaderzalen

  • Een persoon die tours (rondleidingen) kan geven

  • Iemand die de klachtenafhandeling doet


Meer informatie

De werktijden zijn tussen 08:00 en 18:00 uur.

 Vaardigheden

  • Opleiding minimaal MBO-niveau

  • Vloeiend in Nederlands en Engels

  • Liefst 1 jaar receptie ervaring


*****************


Community Manager Zandkasteel Amsterdam

De rol van de community manager is afwisselend en uitdagend. Wij willen dat de community manager het gebouw, alle huurders en bezoekers behandelen alsof het hun eigen bedrijf is. De community manager pakt alle dagelijkse werkzaamheden op om optimaal klanttevredenheid te borgen. Wij stellen de community manager in staat om zelf beslissingen te nemen en de huurders volledig te ontzorgen want hun succes is ook ons succes.

Wat maakt een geweldige CM:

  • Enthousiast, positief, vrolijk, gemotiveerd en energiek

  • Veerkrachtig: houdt van uitdagingen en past zich aan veranderingen

  • Invloedrijk: zelfverzekerd en benaderbaar, goede relaties met klanten opbouwen

  • Trots: oog voor detail, neemt de verantwoordelijkheid voor het naleven van de hoge verwachtingen en kwaliteit

  • Hands on, proactief, zelf problemen kunnen oplossen

 Taken:

  • Eerste aanspreek punt voor alle huurders

  • Ervoor zorgen dat de algemene ruimtes: business club, pantries en meetings rooms altijd schoon en strak zijn

  • Kleine facilitaire problemen oplossen

  • Maintenance requests coördineren

  • Schoonmaak aansturen

  • Klachtenafhandeling

  • Meeting Room reserveringen aannemen, verwerken, offertes sturen

  • Rondleidingen doen (memberships & walk-ins)

  • Community Events organiseren (vb. Pasen, zomer BBQ, Sinterklaas, kerstontbijt, events rondom sport vb WK, Olympische spelen, etc.)

  • Administratie: Brivo, sleutel registratie, parking

  • Coordinator BHV


 Vaardigheden

  • Opleiding minimaal HBO-niveau

  • Vloeiend in Nederlands en Engels

  • Liefst minimaal 3 jaar receptie/facility ervaring

Bij interesse mail je CV en motivatie naar reception@zandkasteelamsterdam.nl

Mail ons